LUCIANA COSTA DOS REIS CRUZ

TÍTOL: "Metodologies analítiques respectuoses amb el medi ambient per a la determinació de microcontaminants orgànics en aigües". DIRECTOR/A: Drs. Dª Lorena Vidal Martínez i D. Antonio Canals Hernández

INSTITUT: I.U. de Materials

DIPÒSIT: INICI: 31/08/2018 FI: 13/09/2018

DATA DE LECTURA: 25-09-2018

LLOC: Sala de Juntes de la Facultat de Ciències.

HORA: 11.00 h

TRIBUNAL:

• PRESIDENT/A: Dr. D. MANUEL MIRÓ LLADÓ. Catedràtic d'Universitat. Universitat de les Illes Balerares. Dpto. Química Analítica.
  • SECRETARI/A: Dra. Dª EMILIA MORALLÓN NÚÑEZ. Catedràtica d'Universitat. Universitat d'Alacant. Dpto. Química Física.
  • VOCAL: Dr. D. ALBERTO CHISVERT SANÍA. Professor Titular d'Universitat. Universitat de València. Dpto. Química Analítica.
  • SUPLENT PRESIDENT/A: Dra. Dª MARÍA LLOMPAR VIZOSO. Professora Titular d'Universitat. Universitat de Santiago de Compostel·la. Dpto. Química Analítica, Nutrició i Bromatologia.
  • SUPLENT SECRETARI/A: Dra. Dª MARÍA DEL CARMEN ROMÁN MARTÍNEZ. Catedràtica d'Universitat. Universitat d'Alacant. Dpto. Química
  • SUPLENT VOCAL: Dr. D. ERNESTO SIMÓ ALFONSO. Catedràtic d'Universitat. Universitat de València. Dpto. Química Analítica.

DATA D'ESCRUTINI PER A LA "MENCIÓ CUM-LAUDE" (veure 3er. Paràgraf art. 14.7 del RD 99/2011): 01-10-2018. HORA: 10.30 h

Aquest acte se celebrarà en les dependències de l'EDUA i podran assistir el doctorand o la doctoranda, així com el professorat que haja dirigit la tesi doctoral. La Secretària de l'EDUA donarà fe del resultat de l'escrutini.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat