NOÉ ABRAHAM SANTA MARÍA GALLEGOS

OPTA A MENCIÓ DE DOCTORAT INTERNACIONAL

TÍTOL: "ESTUDI DE LES PRADES DE FANERÒGAMES MARINES EN BAIXA CALIFÒRNIA SUD (MÈXIC): CICLE DE VIDA I ESTRATÈGIES REPRODUCTIVES DE Zostera marina, Halodule wrightii i Halophila decipiens" .DIRECTORS: Dr. D. José Luis Sánchez Lizaso i Dr. D. Rafael Riosmena Rodríguez. DEPARTAMENT: Ciències del Mar i Biologia Aplicada

DIPÒSIT: INICI: 17/06/2016 FI: 30/06/2016

DATA DE LECTURA: 22/07/2016

LLOC: Aula Jaume Vicens Vives. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

HORA: 10:00

TRIBUNAL:

PRESIDENT: Dr. D. JUAN MANUEL RUIZ FERNÁNDEZ. Investigador Titular. Centre Oceanogràfic de Múrcia. Grup d'Ecologia d'Angiospermes Marines.

SECRETÀRIA: Dra. Dª. YOLANDA FERNÁNDEZ TORQUEMADA. Professora Associada. Universitat d'Alacant. Dpt. Ciències del Mar i Biologia Aplicada.

VOCAL: Dr. D. CLAUDIO SEZ AVARIA. Professor. Universitat de Platja Ampla (Xile). Centre d'Estudis Avançats.

PRESIDENTA SUPLENT: Dra. Dª. MARTA PÉREZ VALLMITJANA. Professora Titular. Universitat de Barcelona. Dpt. Ecologia

SECRETARI SUPLENT: Dr. D. JOSÉ MIGUEL GONZÁLEZ CORRETJA. Professor Associat. Universitat d'Alacant. Dpt. Ciències del mar i Biologia.

VOCAL SUPLENT: Dra. Dª. BRIGITTA INE VAN TUSSENBROEK. Investigadora Titular B. Instituo de Ciències del Mar i Limnologia, Universitat Autònoma de Mèxic.

DATA D'ESCRUTINI PER A LA "MENCIÓ CUM-LAUDE" (veure 3er. Paràgraf art. 14.7 del RD 99/2011): 27-07-2016. HORA: 13.10 h

Aquest acte es celebrarà en les dependències de l'EDUA i podran assistir el doctorand o la doctoranda, així com el professorat que haja dirigit la tesi doctoral. La Secretària de l'EDUA donarà fe del resultat de l'escrutini.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat