LUCÍA DEL MAR PÉREZ PÉREZ

OPTA A MENCIÓ DE DOCTORAT INTERNACIONAL

TÍTOL: "La veu de la profecia femenina en l'expulsió i desterrament dels jesuïtes espanyols (1767-1814)". DIRECTORS: Dra. Dª. Inmaculada Fernández Arrillaga i Dr. D. Martín María Morales. CENTRE: Institut Universitari de Recerca d'Estudis de Gènere.

DIPÒSIT: INICI: 10/10/2019 FI: 23/10/2019

DATA DE LECTURA: 28/11/2019

LLOC: Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres

HORA: 10:00

TRIBUNAL:

PRESIDENT: Dr. D. CAYETANO MAS GALVAÑ. Catedràtic d'Universitat. Universitat d'Alacant. Dpto. Història Medieval, Moderna, Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

SECRETARI: Dr. D. JAVIER BURRIEZA SÁNCHEZ. Professor Titular d'Universitat. Universitat de Valladolid. Dpto. Història Moderna, Contemporània, Amèrica, Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat.

VOCAL: Dra. Dª. ROSARIA CABIBBO. Professoresa Associata. Università vaig donar Roma Tre. Studi Umanistici.

PRESIDENTA SUPLENT: Dra. Dª. MARÍA DEL CARMEN IRLES VICENTE. Professora Titular d'Universitat. Universitat d'Alacant. Dpto. Història Medieval, Moderna, Ciències i Tècniques Historiogràfiques.

SECRETARI SUPLENT: Dr. D. FRANCISCO PONS FUSTER. Catedràtic d'Institut de Secundària.

VOCAL SUPLENT: Dr. D. NICCOLÓ GUASTI. Professore Ricercatone. Università vaig donar Foggia. Studi Umanistici, Lettere, Beni Cutlturali, Scienze della Formaz.

DATA D'ESCRUTINI PER A "MENCIÓ CUM-LAUDE" (veure 3er. Paràgraf art. 14.7 del RD 99/2011): 02-12-2019. HORA: 09.40h

Aquest acte se celebrarà en les dependències de l'EDUA i podran assistir el doctorand o la doctoranda, així com el professorat que haja dirigit la tesi doctoral. La Secretària de l'EDUA donarà fe del resultat de l'escrutini.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat