Informació sobre la lectura d'una tesi doctoral

TERMINIS DE LECTURA : L'alumnat d'estudis de doctorat regulats per normatives diferents al RD 99/2011 disposa dels següents terminis per a la lectura de tesi:

Tràmits previs a la presentació de la tesi doctoral

Tràmits per la presentació de tesi doctoral

Tràmits a realitzar juntament amb la presentació de la tesi doctoral

Còmput de terminis

Per al còmput de terminis s'estarà al que es disposa en l'article 30 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en la virtut de les quals:

• Sempre que per Llei o en el Dret de la Unió Europea no s'expresse un altre còmput, quan els terminis s'assenyalen per dies, s'entén que aquests són hàbils, excloent-se del còmput els dissabtes, els diumenges i els declarats festius.
  • Quan els terminis s'hagen assenyalat per dies naturals per declarar-ho així una llei o pel Dret de la Unió Europea, es farà constar aquesta circumstància en les corresponents notificacions.
  • Quan l'últim dia del termini siga inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
  • Els terminis expressats en dies s'explicaran a partir de l'endemà a aquell que tinga lloc la notificació o publicació de l'acte que es tracte, o des del següent a aquell en què es produïsca l'estimació o la desestimació per silenci administratiu.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat
Alacant (Espanya)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464