MATRÍCULA en els estudis de Doctorat

MATRÍCULA PER A ALUMNAT DE CONTINUACIÓ D'ESTUDIS EN PROGRAMES DE DOCTORAT ANTERIORS AL RD 99/2011

TERMINIS DE LECTURA DE TESI DOCTORAL : L'alumnat d'estudis de doctorat regulats per normatives diferents al RD 99/2011 disposa dels següents terminis per a la lectura de tesi:

- L'alumnat que va iniciar estudis de doctorat en el curs 2010-11 o anteriors, fins a l'11 de febrer de 2016. (consulta els terminis de tramitació)

- L'alumnat que va iniciar estudis de doctorat a partir del curs 2011-12, fins al 29 de setembre de 2017. (consulta els terminis de tramitació)

• Per a matrícula només en tutela acadèmica: No han de formalitzar matrícula.
  • El 5 d'octubre de 2015 es generarà el rebut de la matrícula en el campus virtual, serà un únic rebut i no es podrà domiciliar. Es podrà pagar amb targeta de crèdit a través de campus virtual o en efectiu en els bancs que apareixen en el propi rebut. El venciment d'aquest rebut serà el 14 de desembre de 2015.

MATRÍCULA PER A ALUMNAT DE CONTINUACIÓ D'ESTUDIS (RD 99/2011)

Termini: Del 2 al 9 de setembre de 2015

Com: A través del Campus Virtual

• Quan l'alumnat estiga fent la seua matrícula a través de UACloud CV, se li donaran les instruccions sobre com fer el pagament domiciliat de les taxes.
  • El pagament es repartirà en dos rebuts les dates dels quals de venciments seran el 15 de desembre de 2015 i el 15 de febrer de 2016, respectivament.
  • Formes de pagament de les taxes:
    • Per a alumnat pertanyent a algun dels estats membres de la Unió Europea (UE), la modalitat de pagament de la matrícula és la de "domiciliació bancària". Quan l'alumnat estiga fent la seua matrícula a través de UACloud CV, se li donarà la informació de com introduir les dades del codi SEPA . L'àmbit geogràficde la SEPA comprèn els 28 estats membres de la Unió Europea (UE), així com Islàndia, Lietchestein, Noruega, Mònaco, San Marino i Suïssa.
    • Per a alumnat estranger no pertanyent a l'àmbit geogràfic de la SEPA, la modalitat de pagament serà la de "en efectiu". Per a açò, després que l'alumnat haja realitzat la seua matrícula a través de UACloud CV, aquest alumnat haurà de posar-se en contacte amb la Secretaria administrativa de l'EDUA emplenant el següent formulari, per a demanar que se li expedisca el rebut corresponent i que l'alumnat puga descarregar-lo des del seu UACloud CV i pagar-lo, prioritàriament, mitjançant targeta de crèdit , transferència internacional, o en efectiu en els bancs que apareixen en el rebut.
  • Conceptes inclosos en el rebut de matrícula (taxes establides per la GV):
    • Tutela acadèmica
    • Targeta d'indentificació universitària
    • Assegurança escolar obligatòria i, si escau, voluntària.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat
Alacant (Espanya)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464