• EDUA
  • SOL·LICITUD D'EQUIVALÈNCIA DE TÍTOL DE DOCTOR..E DOCTOR/DOCTORA PER LA UNIVERSITAT D'ALACANT

SOL·LICITUD D'EQUIVALÈNCIA DE TÍTOL DE DOCTOR/DOCTORA ESTRANGER PEL TÍTOL DE DOCTOR/DOCTORA PER LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Per a sol·licitar l'equivalència d'un títol de Doctor o Doctora obtingut en l'estranger pel títol de Doctor o Doctora per la Universitat d'Alacant, emplene i ferma l'imprès de sol·licitud word, pdf i lliure-ho en la Secretaria de l'EDUA, juntament amb la documentació relacionada en el citat imprès.

Els documents hauran d'estar legalitzats i traduïts, si és el cas, segons l'establit en la normativa de la universitat d'Alacant

Formes de pagament:

• En efectiu, en qualsevol oficina del Banc Sabadell, Banc Santander o Cajamurcia. El rebut li'l lliuraran en la Secretaria, una vegada presentada la documentació .

Taxes i Descomptes aplicables

Les taxes aplicables a aquesta sol·licitud es poden consultar ací

L'aplicació dels diversos descomptes solament serà aplicable si es presenta la documentació justificativa en vigor:

• Família Nombrosa General (50%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Família Nombrosa Especial (100%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Discapacitat igual o superior al 33% (100%). Ha de presentar certificació de tal circumstància i fotocòpia per a la seua acare.
  • Víctima de bandes armades i elements terroristes (100%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del document que acredite tal situació o, en cas de ser fill/a de la persona reconeguda com a víctima, llibre de família i l'última declaració de l'IRPF dels pares.

Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant - Secretaria administrativa

Escola de Doctorat