Estudis doctorat en extinció a partir del curs 2013-14 EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Altres centres
Logo EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant   EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant
EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Estudis doctorat en extinció a partir del curs 2013-14

TERMINIS DE LECTURA DE TESI DOCTORAL: L'alumnat d'estudis de doctorat regulats per normatives diferents al RD 99/2011 disposa dels següents terminis per a la lectura de tesi:

L'alumnat que va iniciar estudis de doctorat en el curs 2010-11 o anteriors, fins a l'11 de febrer de 2016. (més informació)

L'alumnat que va iniciar estudis de doctorat a partir del curs 2011-12, fins al 29 de setembre de 2017. (més informació)

IFQ: Informe favorable de la Comissió d'Avaluació del programa de menció cap a l'Excel·lència a programes de doctorat de l'Agència Nacional de l'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) conforme al que es disposa en l'Ordre EDU 3429/2010, de 28 de desembre.

EM: Menció cap a l'Excel·lència segons Resolució de 6 d'octubre de 2011 de la Secretaria General d'Unviersidades, BOE de 20 d'octubre