SOL·LICITUD D'EQUIVALÈNCIA DE TÍTOL DE DOCTOR/DOCTORA ESTRANGER EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Altres centres
Logo EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant   EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant
EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

SOL·LICITUD D'EQUIVALÈNCIA DE TÍTOL DE DOCTOR/DOCTORA ESTRANGER

Per a sol·licitar l'equivalència d'un títol de Doctor o Doctora obtingut en l'estranger pel títol de Doctor o Doctora per la Universitat d'Alacant, emplene i ferma l'imprès de sol·licitud word, pdf i lliure-ho en la Secretaria de l'EDUA, juntament amb la documentació relacionada en el citat imprès.

Els documents hauran d'estar legalitzats i traduïts, si és el cas, segons l'establit en la normativa de la universitat d'Alacant

Formes de pagament:

Taxes i Descomptes aplicables

Les taxes aplicables a aquesta sol·licitud es poden consultar ací

L'aplicació dels diversos descomptes solament serà aplicable si es presenta la documentació justificativa en vigor:

• Família Nombrosa General (50%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Família Nombrosa Especial (100%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del títol actualitzat de família nombrosa.
  • Discapacitat igual o superior al 33% (100%). Ha de presentar certificació de tal circumstància i fotocòpia per a la seua acare.
  • Víctima de bandes armades i elements terroristes (100%). Ha de presentar original i fotocòpia, per a la seua acare, del document que acredite tal situació o, en cas de ser fill/a de la persona reconeguda com a víctima, llibre de família i l'última declaració de l'IRPF dels pares.