RAPI - REGISTRE ACTIVITATS I PLA D'INVESTIGACIÓ EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Altres centres
Logo EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant   EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant
EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

RAPI - REGISTRE ACTIVITATS I PLA D'INVESTIGACIÓ

¿QUÈ ÉS EL RAPI?

És una aplicació informàtica que serveix per a registrar de manera individualitzada, tant de les activitats formatives transversals comunes i específiques, com les que no siguen obligatòries, però que es considere oportú que figuren en l'expedient de doctorand o doctoranda. Els documents justificatius seran revisats regularment pel professorat tutor.

També és el registre individualitzat del pla d'investigació. Aquest document serà revisat pel professorat director de tesi.

Es poden obtenir informes de la documentació publicada en el RAPI fent clic sobre la icona d'arxiu PDF que figura en cada apartat. Es recomana usar com a navegador Explorer o Mozilla.

¿COM S'ACCEDEIX Al RAPI?

S'accedeix a través d'UACloud - RAPI