RAPI - REGISTRE ACTIVITATS I PLA D'INVESTIGACIÓ EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Altres centres
Logo EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant   EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant
EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

RAPI - REGISTRE ACTIVITATS I PLA D'INVESTIGACIÓ

¿QUÈ ÉS EL RAPI?

És el registre individualitzat tant de les activitats formatives transversals comunes i específiques, com d'aquelles que no siguen obligatòries però es considere oportú que figuren en l'expedient de l'o l'estudiant. Els documents justificatius seran revisats regularment pel professorat tutor.

També és el registre individualitzat del pla de recerca. Aquest document serà revisat pel professorat director de tesi.

Es poden obtenir informes de la documentació publicada en el RAPI punxant sobre la icona d'arxiu PDF que figura en cada apartat. Es recomana usar com a navegador Explorer o Mozilla.

¿COM S'ACCEDEIX Al RAPI?

S'accedeix a través d'UACloud - RAPI