MATRÍCULA SEGON ANY I POSTERIORS EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

Altres centres
Logo EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant   EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant
EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

MATRÍCULA SEGON ANY I POSTERIORS

TIPUS DE PAGAMENT TERMINIS DE PAGAMENT DATES
EFECTIU ÚNIC  17/12/2019
DOMICILIAT ÚNIC  16/12/2019
DOMICILIAT FRACCIONAT PRIMER TERMINI  16/12/2019
DOMICILIAT FRACCIONAT SEGON TERMINI

17/02/2020

Conceptes inclosos en el rebut de matrícula ( taxes establides per la GV): Tutela acadèmica, targeta d'identificació universitària, segur escolar obligatori i, si escau, del voluntari.

"Domiciliació bancària" .Forma de pagament preferent per a alumnat amb compte en la Unió Europea. Quan l'alumnat estiga fent la seua matrícula a través d'UACloud CV, se li donarà la informació de com introduir les dades del codi SÀPIA . L'àmbit geogràfic de la SÀPIA comprèn els 28 estats membres de la UE, així com Islàndia, Lietchestein, Noruega, Mònaco, San Marino i Suïssa.

"Efectiu ". Forma de pagament obligatòria per a alumnat que no tinga compte en la Unió Europea. Podran pagar-ho, prioritàriament, mitjançant targeta bancària o en efectiu en els bancs que apareixen en el rebut. En el cas d'alumnat resident en l'estranger també podran realitzar una transferència internacional